~ Imre Dietz



Alleen de borstvergroting nog

Wat ik wel eens heb gehoord over de relatie tussen reclames en google is dat als je eenmaal iets gegoogled hebt, er daarna honderden advertenties van in beeld komen als je weer op andere sites surft.

Wat moet ik dan denken van de automatisch wisselende reclames op mijn Facebookpagina?

Heb ik ooit gezocht naar:

Geef rijpe mannen een kans; was ik al een aantal jaar mee bezig dacht ik zo, en heb aan één mijn handen vol

Jurken; oké, geef ik toe

Afvalproducten; heel fijn maar bang als ik ben, denk ik dat afvalproducten of niet werken of gevaarlijk zijn, daar zou ik dus niet snel naar zoeken

Unox worst;  ???

Beha’s in grote maten; was dat maar waar, dan heb ik eerst iets anders nodig.

Na al deze verleidingen is de reclame van Crystal head wodka intussen meer dan welkom. Met kratten schaf ik die aan.

Maar het toppunt is toch wel de reclame van de geheel precieze Voorspelling met wie je gaat trouwen. Nu ben ik namelijk al getrouwd en valt er dus niet veel te voorspellen, ze lopen achter, dacht ik eerst. Tot me de schrik om het hart sloeg; hebben ze het soms over een volgend huwelijk? En gaan ze dan ook heel precies echtscheidingen voorspellen? Nu twijfel ik steeds of ik erop zal klikken. Het voelt als glaasje draaien en de kamer van Blauwbaard. Slik. Hier die Crystal head wodka.

#enwatisdaaropuwantwoord #speakorforeverholdyourpeace

0 comments
Submit comment